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  1. #721
    domino967 domino967 ist offline
    Avatar von domino967

    Star Wars Battlefront

    gut zu wissen da kann ich das ding mal wieder einlegen.

    bin gerade erst level 9

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    Star Wars Battlefront

    Schau dir mal diesen Bereich an. Dort ist für jeden was dabei!
  3. #722
    vieraeugigerZyklop vieraeugigerZyklop ist offline
    Avatar von vieraeugigerZyklop
    Hab direkt mal 8 Ränge gepusht gestern

  4. #723
    MightyMartinez MightyMartinez ist offline

    AW: Star Wars Battlefront

    Ich hab das Spiel auch und bin nicht enttäuscht vom Spiel selbst. Weil das Gunplay ist sehr gut aber der Umfang. Zu wenig Waffen und zu wenig Maps. Jedoch ist das Balancing unter aller Sau. Das mit den wenigen Waffen ist leider der Vorlage geschuldet. Es sind wirklich nicht viele Sachen die mich stören, umso ärgerlicher wenn diese Kleinigkeiten mir den Spaß dran nehmen.

  5. #724
    vieraeugigerZyklop vieraeugigerZyklop ist offline
    Avatar von vieraeugigerZyklop

    Star Wars Battlefront

    Zitat Donatello2 Beitrag anzeigen
    Ich hab das Spiel auch und bin nicht enttäuscht vom Spiel selbst. Weil das Gunplay ist sehr gut aber der Umfang. Zu wenig Waffen und zu wenig Maps. Jedoch ist das Balancing unter aller Sau. Das mit den wenigen Waffen ist leider der Vorlage geschuldet. Es sind wirklich nicht viele Sachen die mich stören, umso ärgerlicher wenn diese Kleinigkeiten mir den Spaß dran nehmen.
    Derzeit geht mir die DL 44 und die Impulskanone mächtig auf den Sack XD

  6. #725
    Zelda 666 Zelda 666 ist offline
    Avatar von Zelda 666

    AW: Star Wars Battlefront

    wieviel sollen die einzelnen erweiterungs DLC denn kosten?

  7. #726
    JohnnyZ JohnnyZ ist offline
    Avatar von JohnnyZ

    AW: Star Wars Battlefront

    Zitat Zelda 666 Beitrag anzeigen
    wieviel sollen die einzelnen erweiterungs DLC denn kosten?
    Der Season Pass kostet 50€, und es wird 4 DLCs geben. Das macht pro DLC 12.50€, aber da man mit dem Pass sparen sollen wird es wohl 2-3 Euro mehr.

  8. #727
    vieraeugigerZyklop vieraeugigerZyklop ist offline
    Avatar von vieraeugigerZyklop

    Star Wars Battlefront

    Sodele...der Herr hat dann mal Platin

  9. #728
    r0b r0b ist offline
    Avatar von r0b

    AW: Star Wars Battlefront

    Below are the patch notes specific to PlayStation 4, PC, and Xbox One for the May client update 1.07.
    General:
    • Added a system which allow players to see if an enemy currently has a charge card active by adding an icon above the enemies’ health bar.
    • PC: Made it so that combat roll triggers on press, and not on release.
    • PC: Pressing enter will now open the chat channel.
    • Vehicles: Resolved an issue which would make players invincible after attempting to enter a vehicle.
    • Vehicles: A timer has been added to Imperials exiting vehicles. Before they could instantly leave certain vehicles.
    • Vehicles: Increased the time to enter a speeder bike from 0.3 to 0.5s.
    • Combat Roll: Performing a melee attack at the same time as a combat roll will no longer break the animation.
    • Combat Roll: Resolved an issue in which players couldn’t see another player performing a combat roll.
    • Combat Roll: There’s now a 1.5s cooldown.
    • Deluxe Edition: Resolved an issue in which the upgraded version of Ion Torpedo was awarded instead of the regular version.
    • General: Various tweaks to the auto balance and matchmaking systems.
    • General: Updated various error messages used in game.
    • General: Updated the localization to resolve various text bugs.
    • General: Resolved various clipping issues.


    Stability:
    • Disconnect: Fixed an issue in which players were getting disconnected after observing another players profile in the social hub while playing In game.
    • Disconnect: Pressing the up arrow in the private match lobby would cause players to disconnect to the menu if they hadn't visited the game modes screen.
    • Crash: The player will no longer crash when observing the Shadow Trooper diorama figurine.
    • Crash: Resolved a rare crash issue which could occur if a player joined another server while waiting in the in-game lobby.
    • Crash: Resolved a crash issue which could occur when reaching max rank and getting to the End of Round screen.


    UI:
    • UI: The issue with score and credits being displayed as 0 = 0, has been resolved. Now the correct amount of score and credits obtained will now be displayed in the End of Round flow.
    • UI: Resolved an issue which would occur when a player is Rank 60, but the End of Round flow would display the rank as 59.This also resolves other various desync issues with stats.
    • UI: Soldiers heads aren’t obstructed anymore in the appearance menu by the unlock price.
    • UI: Removed a blur effect that was present over the soldier in the deployment screen on certain levels.
    • UI: The kill card will now show which trait card the enemy currently has equipped.


    Weapons & Star Cards
    • Personal Shield: Players can now use the shield at the same time as the Jump pack.
    • Personal Shield: Players can now swap weapons at the same time as the shield is active.
    • Charge Cards: The duration timer would be decreased by half when standing close to the shipment in the game mode Extraction. Now it's only the charge card cooldown that is decreased by half when standing close to the shipment.
    • Dioxis Grenade: Added a new scoring event for when you deal damage.
    • Dioxis Grenade: Now the player will not be able to inflict self-damage when throwing a Dioxis Grenade next to a vehicle and then entering it.
    • Dioxis Grenade: Increased the inner radius from 3 to 4m.
    • Dioxis Grenade: Increased damage ticks. Increased inner radius damage from 6 to 7. Outer radius damage increased from 4 to 5. A total of 12 health will be dealt each tick when standing in the inner radius.
    • DLT-19X: Removed a moment penalty that would occur when zooming in.
    • DT-12: Raised rate of fire from 180 to 220.
    • Relby-V10: Raised max damage from 24 to 25.
    • RT-97C: Lowered weapon sway, Min 0.25 to 0.2, Max 2 to 1.5.
    • Blaster Cannon: Increased inner explosion radius from 1 to 1.5m and the outer explosion radius from 1.5 to 2.5m.
    • Blaster Cannon: Increased explosion damage from 25 to 34.
    • Active Cooling: Made the fields slightly wider to make it easier even on the harder levels
    • Ion Detonator: Will explode on impact instead of after a delay.
    • Ion Detonator: Lowered inner explosion radius from 6 to 2m and the outer explosion radius from 7 to 4m.
    • Ion Detonator: Lowered the damage multiplier towards soldiers from 0.5X to 0.4X.


    Heroes:
    • UI: Hostile orbital strikes will no longer appear in the blue color while playing as a hero. Now a red color is used.
    • Darth Vader: Players killed by Darth Vader’s deflection will now correctly see his image in the kill card.
    • Darth Vader: Players who are currently being choked will not be able to interact with ingame objects, such as uplinks.
    • Darth Vader: Increased the damage output on Darth Vader’s Force Choke ability. It also now removes the effect of Adrenaline Stim.
    • Leia: Trooper Bane ability will now pass through shields.
    • Greedo & Nien Nunb: Other players are now unable to spawn on them when they are being attacked.
    • Greedo: Resolved an issue in the UI for the confidence ability which didn't update correctly once the confidence decreases.
    • Greedo: Changed Confidence 1 damage multiplier from 1.4 to 1.3. Confidence 2 damage multiplier from 1.9 to 1.7. Confidence 3 damage multiplier from 2.8 to 2.4
    • Nien Nunb: Increased Proximity mine cooldown from 8 to 9s
    • Nien Nunb: Decreased Rapid Pulse Canon damage multiplier to AT-AT from 150% to 100%
    • Nien Nunb: Increased turret Lock Time from 0.8 to 1
    • Nien Nunb: Increased Turret Unlocking Time from 0.2 to 0.25
    • Nien Nunb: Decreased Augmented Turret damage from 22 to 20
    • Nien Nunb: Decreased Turret damage from 15 to 14
    • Luke: Increased Health from 925 to 1050
    • Luke: Increased Blocking time from 4 to 6s


    Game Modes:
    • Outer Rim: Increased the frequency of Extraction being played in the Outer Rim playlist from 50% to 75%. Two rounds of Extraction will now be played every other round.
    • Hero Hunt: Resolved the issues which allowed there to be two heroes at the same time.
    • Hero Hunt: Resolved a rare issue in which the interface would not appear after spawning in as a Hero in Hero Hunt.
    • Hero Hunt: Removed the hero selection wheel. Now only showing the score and appointing the top damage dealer to become the next hero.
    • Heroes Vs Villains: Decreased rounds required to win from 5 to 3 rounds if played in the Outer Rim playlist
    • Heroes Vs Villains: Decreased time until first round starts from 60 to 30 seconds
    • Heroes Vs Villains: Decreased time between round end and next one begins from 30 to 10 seconds
    • Fighter Squadron: Resolved an issue in which you could spawn in to a different vehicle type in Fighter Squadron if you deploy in exactly at the same moment as another player does it on the opposite team.
    • Cargo: Decreased time limit from 15 to 10 minutes if played in the Outer Rim playlist
    • Power-ups: Fixed various issues with Power-ups being unreachable or blocked by the Environment.
    • Spawns: Fixed player spawns across all modes on Ice Caves & Swamp Crash Site.
    • Walker Assault: AT-AT health tweaks
    • Sullust 31000 to 35000 = +12% Increase
    • Jakku 35000 to 50000 = +30% Increase
    • Hoth 30000 to 40000 = +30% Increase
    • Endor 60000 to 80000 = +30% Increase
    • Tatooine 33000 to 40000 = +20% Increase


    Stats & Progression:
    • Stats: Resolved an issue in which players didn't get any stats after completing rounds of Hero Hunt in certain instances.
    • Stats: Players should be able to observe all unlocked diorama figurines correctly when looking at another players profile in the social hub. Before only multiplayer based figurines would appear unlocked.
    • Hutt Contracts: Some descriptions and criteria have been made clearer.
    • Hutt Contracts: Updated the Criteria for DT-12, Relby-V10, and Scatter Gun to not require 15 kills in a round but rather 15 kills in total.
    • Hutt Contracts: Unlocks obtained during a game round will now become instantly available and will not require the player to leave the server to access them.
    • Diorama: Greedo Diorama criteria has been updated and now requires 7 unlocks. All players who have completed the 7 criteria pre-patch will have the diorama figurine automatically unlock next time they play and finish a round of multiplayer.
    • Accomplishments: Changed the required amount of kills for the various weapon related accomplishment streaks from 10 kills to 7 kills.
    • Scoring: Changed the term "Killstreak bonus" to "Combat Streak"
    • Scoring: Increased various objective based scoring events and decreased various combat oriented scoring events.
    Quelle: Star Wars Battlefront May Client Update (PS4, PC, & X1) - Star Wars - Official EA Site

  10. #729
    padlord padlord ist offline
    Avatar von padlord

    AW: Star Wars Battlefront


  11. #730
    JohnnyZ JohnnyZ ist offline
    Avatar von JohnnyZ

    AW: Star Wars Battlefront

    Jedes jahr ein neues, nein danke. Ein Rhythmus wie bei Battlefield wäre ok aber das.

  12. #731
    RikuValentine RikuValentine ist offline
    Avatar von RikuValentine

    AW: Star Wars Battlefront

    Zitat JohnnyZ Beitrag anzeigen
    Jedes jahr ein neues, nein danke. Ein Rhythmus wie bei Battlefield wäre ok aber das.
    Damit sind auch die Star Wars Games von Viscarel und Respawn gemeint. Nicht nur Battlefront.

  13. #732
    vieraeugigerZyklop vieraeugigerZyklop ist offline
    Avatar von vieraeugigerZyklop

    Star Wars Battlefront

    Zitat JohnnyZ Beitrag anzeigen
    Jedes jahr ein neues, nein danke. Ein Rhythmus wie bei Battlefield wäre ok aber das.
    Sind doch dann 2 Jahre rum...

  14. #733
    Freddie Vorhees

    AW: Star Wars Battlefront

    Zitat Sir Riku Beitrag anzeigen
    Damit sind auch die Star Wars Games von Viscarel und Respawn gemeint. Nicht nur Battlefront.
    Ist imo dennoch uebersaettigung des marktes, aber sollen sie ruhig machen.

  15. #734
    RikuValentine RikuValentine ist offline
    Avatar von RikuValentine

    AW: Star Wars Battlefront

    Zitat Freddie Vorhees Beitrag anzeigen
    Ist imo dennoch uebersaettigung des marktes, aber sollen sie ruhig machen.
    Nein. Da die Games von denen keine Shooter werden sondern Action Adventure. Somit unterscheiden sich die Genres und somit die Käufer.

  16. #735
    Freddie Vorhees

    AW: Star Wars Battlefront

    Kann man sehen wie man will. Ich faende einen shooter und ein adventure alle 5 jahre genug.

  17. #736
    Sn@keEater Sn@keEater ist offline
    Avatar von Sn@keEater

    AW: Star Wars Battlefront

    Hmmm wenn Dice aus den Fehlern von Battlefront 1 lernt, dann könnte es mit Battlefront 2 ja was richtig gutes werden. Nicht falsch verstehen ich finde Battlefront alles andere als schlecht. Aber das Spiel ist so als hätte Dice fast nur an die Grafik gearbeitet und dann erst das Gameplay.

  18. #737
    daywalker2609 daywalker2609 ist offline
    Avatar von daywalker2609

    AW: Star Wars Battlefront

    Zitat Sn@keEater Beitrag anzeigen
    Hmmm wenn Dice aus den Fehlern von Battlefront 1 lernt, dann könnte es mit Battlefront 2 ja was richtig gutes werden. Nicht falsch verstehen ich finde Battlefront alles andere als schlecht. Aber das Spiel ist so als hätte Dice fast nur an die Grafik gearbeitet und dann erst das Gameplay.
    War ja auch beim ersten Battlefront so, dass war ja auch nur ganz gut, doch der zweite Teil wurde dann wirklich unfassbar gut.Von daher einfach mal abwarten und auf das beste hoffen.

  19. #738
    Knollo Knollo ist offline
    Avatar von Knollo

    AW: Star Wars Battlefront

    So etwas braucht die Welt meiner Meinung nach nicht.
    Der Battlefront fand ich schon relativ belanglos. Warum da einen weiteren Teil in die Welt kotzen? Ach ja, weil es COD und c.o. auch so machen und trotz innovationslosem Qualitätsverlust Kohle scheffeln. Jeder wie er mag, meins ist es nicht.

  20. #739
    RikuValentine RikuValentine ist offline
    Avatar von RikuValentine

    AW: Star Wars Battlefront

    Wenn Teil 2 einen ordentlichen Story Modus hat nehme ich den mit. Only Online brauch nicht.^^

  21. #740
    daywalker2609 daywalker2609 ist offline
    Avatar von daywalker2609

    AW: Star Wars Battlefront

    Zitat Bieberpelz Beitrag anzeigen
    So etwas braucht die Welt meiner Meinung nach nicht.
    Der Battlefront fand ich schon relativ belanglos. Warum da einen weiteren Teil in die Welt kotzen? Ach ja, weil es COD und c.o. auch so machen und trotz innovationslosem Qualitätsverlust Kohle scheffeln. Jeder wie er mag, meins ist es nicht.
    Das wird dich jetzt vielleicht überraschen, aber Batttlefront war trotz allem ein riesiger Erfolg. Und EA wäre doch bescheuert sich das Geschäft aus den Lappen gehen zu lassen, ebenso dürfte die Star Wars Lizenz auch einiges gekostet haben.

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