Seite 17 von 17 ErsteErste ... 71617
Ergebnis 321 bis 332 von 332
  1. #321
    Wii-Addict Wii-Addict ist offline
    Avatar von Wii-Addict

    AW: Schweizer meldet euch!!!

    Hey leude.. Ich han e komischi Frag: Gits da eper wo in Züri wont und nach de 2.Sek die Mündlich Gimiprüeffig het müsse mache?... Ich muss die i 8 Täg mache und ha ke ahnig wi ich mich vorbereite sell...oder wi das überhaubt ablauft

  2. Anzeige

    AW: Schweizer meldet euch!!!

    Schau dir mal diesen Bereich an. Dort ist für jeden was dabei!
  3. #322
    KR3W KR3W ist offline
    Avatar von KR3W

    AW: Schweizer meldet euch!!!

    also ja salü zersch mal bin au schwiizer

    wohne in einsidle isch en 3/4 stund vu züri wäg

    und zum gimi: ich bin nurmal ufem gimi gsi mit ere mündliche prüefig. susch kenni nur exame.

    um weles thema gahts denn?

  4. #323
    Dreami Dreami ist offline
    Avatar von Dreami

    AW: Schweizer meldet euch!!!

    Ich han e mündlichi Franz gha...Det hani 3 Ufgabe bechoo...Eimal über d Bretagne reden, Nacher hani no müesse en Rucksack verlüre, und d Prüeferin häten zuefällig gfunde ...Und ich hanen nacher müsse so beschriibe, dases nur mine cha sii?

  5. #324
    Wii-Addict Wii-Addict ist offline
    Avatar von Wii-Addict

    AW: Schweizer meldet euch!!!

    Zitat KR3W Beitrag anzeigen
    also ja salü zersch mal bin au schwiizer

    wohne in einsidle isch en 3/4 stund vu züri wäg

    und zum gimi: ich bin nurmal ufem gimi gsi mit ere mündliche prüefig. susch kenni nur exame.

    um weles thema gahts denn?
    Thx fürd Antwort^^
    Also: Ich bin jetzt ir 2. Sek A im Hofaker Züri und ha vor ungfär äre wuche die schriftlich Gimiprüefig im Liceo Artistico abgleit. Dütsch, Französisch, Mathi. Offebar han ich i minere Orüefig epis zwüsched 4.00 und 4.25 erreicht will sie hend mich a die mündlich am Fritig inere Wuche iglade. dert werdet Prüfigsthemene au Franz, Mathi und Dütsch si... ich weiss aber ned wi ich mich vorbereite sel. Ich han kei ahnig was derte denn ablauft! Chunt im Franz efach en Typ ine und schnurt mit mier Franz und luegt wi guet ich bin? keeeeeeeiiiiiiiiii ahnig xD...nunja das isch alles was ich weiss.. ich hoffe du chasch mier helfe!

    EDIT: hoppla jetzt hani d Antwort vom Dreami gar ned gse! xD Merci viel mal!

  6. #325
    Huiuiui Huiuiui ist offline
    Avatar von Huiuiui

    AW: Schweizer meldet euch!!!

    Au ech ben en Schwyzeri....Wohne em Wattland zwösche Lausanne ond Gänf

  7. #326
    KR3W KR3W ist offline
    Avatar von KR3W

    AW: Schweizer meldet euch!!!

    lässig^^

    wievil simmer eigtl scho?

  8. #327
    ekooo ekooo ist offline
    Avatar von ekooo

    AW: Schweizer meldet euch!!!

    ich bin au debi han morn es franz-diktat .. gon jez go lerne ciao

  9. #328
    ❋⇜Rhythm Child⇝❋ ❋⇜Rhythm Child⇝❋ ist offline
    Avatar von ❋⇜Rhythm Child⇝❋

    AW: Schweizer meldet euch!!!

    hoi zäme^^
    bin au en wibliche schwiizer Chääs us Zürich
    sind no recht vill schwiizer daa cool

  10. #329
    master shake master shake ist offline
    Avatar von master shake

    AW: Schweizer meldet euch!!!

    Agglo Züri

  11. #330
    jim-panse jim-panse ist offline
    Avatar von jim-panse

    AW: Schweizer meldet euch!!!

    i bi o a schwizzereidgenosse u zwar usem schöne bärner oberlandd

  12. #331
    Huiuiui Huiuiui ist offline
    Avatar von Huiuiui

    AW: Schweizer meldet euch!!!

    Weni nome wösst wos Vogu lisi wär - sVogulisi chond vo Adubode här. Adubode lid em Bärneroberland, sBärneroberland esch schööön.
    sOberland - jooo sOberland - sBärner Oberland esch schööön !


  13. #332
    House House ist offline
    Avatar von House

    AW: Schweizer meldet euch!!!

    Ich bin en Zürcher ^^

Seite 17 von 17 ErsteErste ... 71617

Ähnliche Themen


  1. Kaufe Nintendo Wii etc, guckt rein und meldet euch! :): Hey, Leute! :) Ich würde gerne eine Nintendo Wii (Gebraucht - OVP) kaufen! Sie sollte in einen einwandfreien zustand sein! Nicht wie neu, aber...

  2. MPU Clan sucht member für mw2 meldet euch: Unser Clan den es schon seit ungefähr zwei jahren gibt such dringend member für MW2. Wir spielen auch in der liga und haben gestern damit angefangen...

  3. Pokerfreunde meldet euch!!: Moin, wie vielleicht einige wissen bin ich ein leidenschaftlicher Pokerspieler :D Jetzt wollte ich mal wissen ob unter euch noch mehr Leute...

  4. Bremer meldet euch^^: Ich wollte nur mal wissen wer von euch allen Bremer ist, ich weiß das man das nachgucken kann. Aber so finde ich das besser^^ Wie ihr euch schon...

  5. Spieler um die 30 J. meldet euch!!!: Hi, ich komm mir ein bisschen verloren vor... Mich würd mal interessieren wie es so aussieht bei Spielern von 27 aufwärts. Wäre nett denn man...