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  1. #8921
    Staatsfeind Nr.1.1

    AW: Gran Turismo 5 (GT5)

    Zitat Nils_92 Beitrag anzeigen
    Ich würde dann eher gegen Freunde zocken, also eigene Rennen erstellen und dann ab dafür... dafür wäre das echt nicht schlecht und normalerweise kann man in etwa einschätzen wie fair die seine Gegner spielen wenn man die etwas kennt
    Was du dabei aber auch völlig vergisst: Was ist mit Network-Bugs in diesen 24 Stunden?
    Wenn jeder nur 1 einziges mal währendessen abkackt, war's das ... ^^

    P.S. Bei mir kommt z.B. JEDEN Tag zwischen morgens um 5 Uhr und 6 Uhr ein Network-Bug, wo ich einmal gekickt werde!
    Und nein das liegt weder an meiner PS3, noch am Router, (noch am Internet-Anbieter) ... Ich kann dagegen rein gar nichts tun .

  2. Anzeige

    AW: Gran Turismo 5 (GT5)

    Schau dir mal diesen Bereich an. Dort ist für jeden was dabei!
  3. #8922
    Oelli Oelli ist offline
    Avatar von Oelli

    AW: Gran Turismo 5 (GT5)

    mal ne frage, spiele mit dem gedanken mir das g25 extra für das spiel zu holen, habe prologue nie mit lenkrad gespielt nun meine frage: klappt die gangschaltung in dem spiel bzw gibts ein feature um die zu benutzen? fall schon bekannt: wirds diese funktion auch bei gt5 geben?

  4. #8923
    Hellseeker1332 Hellseeker1332 ist offline
    Avatar von Hellseeker1332

    AW: Gran Turismo 5 (GT5)

    Zitat Staatsfeind_Nr.1 Beitrag anzeigen
    Was du dabei aber auch völlig vergisst: Was ist mit Network-Bugs in diesen 24 Stunden?
    Wenn jeder nur 1 einziges mal währendessen abkackt, war's das ... ^^

    P.S. Bei mir kommt z.B. JEDEN Tag zwischen morgens um 5 Uhr und 6 Uhr ein Network-Bug, wo ich einmal gekickt werde!
    Und nein das liegt weder an meiner PS3, noch am Router (noch am Internet-Anbieter) ... Ich kann dagegen rein gar nichts tun .
    zum rennen:naja solange der host nicht abkackt fahren ja alle weiter bis auf den desseb PSN abgekackt wurde... Das nennt man dann technischen defekt.


    Zum algemeinen: Du am anfang hab ich meine PS3 über t.com und w-lan laufen lassen...
    da war ein abschmieren innerhalb von 3h garantiert! manchmal ists sogar mehrfach kurz nach dem verbinden aufgetreten, bzw alle 15-30min..

    jetzt bin ik bei kabelBW und hab meine playsi über lan verbunden...Und? seit einem 3/4jahr bisher nur 3 mal verbindungsfehler... (crash am 1.3.10 nicht einbezogen)
    Ich gebe da jetzt weniger w-lan die schuld (klar kann es da eher zu verbindungsfehlern kommen..)
    vielleicht sind da manchmal die anbieter schuld (vor allem wen es regelmäsig zur gleichen zeit passiert is es schon merkwürdig.)

  5. #8924
    Wardogleader Wardogleader ist offline
    Avatar von Wardogleader

    AW: Gran Turismo 5 (GT5)

    @Oelli

    Ja du kannst die H-Schaltung bei Prologue benutzen nur die Kupplung funktioniert nur über Umwege und ich hege den Verdacht das es bei GT5 nicht anders werden wird.

  6. #8925
    Oelli Oelli ist offline
    Avatar von Oelli

    AW: Gran Turismo 5 (GT5)

    was genau heißt über umwege?? hätte richtig bock mit richtigem auto-feeling zu heizen wenn mans schon nich im normalen leben darf xD

  7. #8926
    Puffel Puffel ist offline
    Avatar von Puffel

    AW: Gran Turismo 5 (GT5)

    Zitat Oelli Beitrag anzeigen
    mal ne frage, spiele mit dem gedanken mir das g25 extra für das spiel zu holen, habe prologue nie mit lenkrad gespielt nun meine frage: klappt die gangschaltung in dem spiel bzw gibts ein feature um die zu benutzen? fall schon bekannt: wirds diese funktion auch bei gt5 geben?
    Funktioniert bei Prologue alles,man muss halt das Driving Force Lenkrad in den Einstellungen wählen und dann die Tastenbelegung für das G25 noch anpassen...
    Um auch die Kupplung nutzen zu können muss man zu Beginn eines Rennens immer die Taste für den Rückwertsgang(in der Regel Dreieck) drücken,dann kann das Kupplungspedal zum Schalten benutzt werden...funktioniert aber nicht bei jedem Wagen,denn einige Fahrzeuge unterstützen nur Tiptronic/Schaltwippen und bei denen kann man nicht mit Kupplungspedal schalten.

    Wie das dann bei GT5 aussehen wird,weiß noch niemand...entweder genauso wie bei Prologue oder vlt wird das G25/27 endlich auch offiziell richtig unterstützt mit eigenen Einstellungsmöglichkeiten...wollen wir mal hoffen,dass sie das G25/27 endlich voll und richtig unterstützen werden,aber bis jetzt gibts da noch keine genauen Infos zu.

  8. #8927
    Nils_92 Nils_92 ist offline

    AW: Gran Turismo 5 (GT5)

    Die Antwort steht ein paar Seiten vorher

  9. #8928
    Hellseeker1332 Hellseeker1332 ist offline
    Avatar von Hellseeker1332

    AW: Gran Turismo 5 (GT5)

    was fürn stream... ???

  10. #8929
    Karussellbezwinger

    AW: Gran Turismo 5 (GT5)


  11. #8930
    Julian2306 Julian2306 ist offline

    AW: Gran Turismo 5 (GT5)

    Live GT5 Gameplay Featured on G4TV, Streaming Now

  12. #8931
    Hellseeker1332 Hellseeker1332 ist offline
    Avatar von Hellseeker1332

    AW: Gran Turismo 5 (GT5)

    Danke für den link. leider wird das format von meiner PS3 nicht unstertützt.

  13. #8932
    mOnsta mOnsta ist offline

    AW: Gran Turismo 5 (GT5)

    Der Sound is echt Ekelhaft. Kann mir nich vorstellen das sich nen Nascar V8 so scheisse anhört. Da klingt ja mein eigener Staubsauger mehr nach V8.

  14. #8933
    Bahamut Bahamut ist offline
    Avatar von Bahamut

    AW: Gran Turismo 5 (GT5)

    Hier mal noch die letzten tidbits:

    * Over 800 of the cars will be “standard”, the majority of which have been brought from previous GT titles. Despite the nomenclature, they still look great – all of the classic “muscle cars” we saw in the latest batch of screenshots are all “standard”. However, according to the article, standard cars “won’t have interiors”.
    * There are 200 “premium” cars which “take the final count past the 1000 mark”. In addition to highly detailed interiors, the undersides of the cars have also been modeled and will be visible when the car is flipping through the air thanks to the new physics engine.
    * There will be 9 NASCAR models available, and you will be able to race by NASCAR’s specific rules. The article describes the NASCAR crashes as “truly epic” yet still “artful in Yamacuhi’s universe”.
    * Each individual circuit can take as long as two and a half years to build.
    * The new Photo Travel mode – where you take a car to a picturesque location other than a race track – now allows you to virtually walk around the environment to help you get the best angle.
    * Online community features include a “BBS, personal logs, mail, and something called My Lounge”. You will be able to monitor your friend’s progress, set up private races with them, and spectate on live online races that are already underway from any camera angle, while focusing on any player’s car that you want.
    * The combination of 3D visuals and head-tracking with the PS Eye was described as “astonishing”.


    * Polyphony Digital is working on reducing load times and is still tweaking graphics ahead of the November release date.
    * The game has nearly filled all of the space available on Blu-Ray disc.
    * You’ll have the option to synchronize the game’s time of day with the track’s current local time.
    * The crowds will be dynamic, so there will be more tents, cars, and motorhomes at longer races.
    * Yamauchi admits his team may have “actually gone too far in modeling some of this detail” and suggested it might be “more suited to the next generation of PlayStation.”
    * Both high and low-beam headlights will be included, so you can flash slower cars as you’re about to pass them (how awesome will this be during the 24 hour races!?!). All lights will illuminate dirt, smoke, or other debris in the air.
    * NASCAR insisted that all of their series’ cars be playable on all circuits in the game.
    * It was previously mentioned that only 9 NASCAR cars will be included, but this was incorrect. There are simply 9 cars in the E3 2010 demo, but “many more” are coming.
    * With the exception of profanity, all of the Nurburgring’s graffiti has been re-created, just as it is in real life. According to Kotaku, they will attempt to keep the graffiti up-to-date before the game is shipped.
    * Players will be able to maintain an online profile to share and watch friend’s progress and statistics.
    * All cars (including standard models) will accumulate dirt and will have functional horns.
    * All cars will have functioning reverse lights.
    * More information will be revealed at Gamescom in Germany on August 18-22.
    * More Formula 1 teams will bring their cars to the game, in addition to Ferrari.
    * “While racing the 24 hours of Nurburgring, you can smell people’s barbecues — we couldn’t recreate that.” — Kazunori Yamauchi


    By GTPlanet

  15. #8934
    Shorty Shorty ist offline
    Avatar von Shorty

    AW: Gran Turismo 5 (GT5)

    Alle Autos werden eine Hupe haben aber für den Kilometerzähler fanden sie kein Platz?
    Naja. Dann heißt es jetzt wohl warten auf die Gamescom um mehr zu erfahren

  16. #8935
    Bahamut Bahamut ist offline
    Avatar von Bahamut

    AW: Gran Turismo 5 (GT5)

    70 schicke Screenshots:

    70 Gran Turismo 5 Screenshots: Top Gear Track, Nurburgring, NASCAR, & More

    und die Pressemitteilung von SCEA:


    Publisher: Sony Computer Entertainment America, LLC.
    Developer: Polyphony Digital Inc.
    Platform: PlayStation®3 system
    Genre: Racing / Driving Simulator
    Players: 1 – 4 Local, up to 16 online
    Release: TBA (November 2nd confirmed)
    Rating: RP – Rating Pending

    From Polyphony Digital Inc. (PDI), the development powerhouse that has shipped more than 55 million units worldwide, the award-winning Gran Turismo® franchise makes its way to the PlayStation®3 (PS3®) system in the first complete installment of the fan-favorite series on the console. Developed exclusively for PS3 by the internal team of designers and engineers at PDI, Gran Turismo® 5 brings the world’s most realistic and comprehensive driving experience to fans in one of the most highly anticipated games of all time. Consistently setting the bar in terms of quality of design and physics technology with every product release, Gran Turismo 5 on PS3 is no exception and aims to set new standards in terms of graphics, presentation, and gameplay.

    Gran Turismo 5 features more than 1000 licensed cars from the world’s top manufacturers and more than 20 tracks with more than 70 variations, including famous world circuits, city courses, and other environments. Featuring exciting gameplay and modes to suit newcomers, automotive enthusiasts, and seasoned fans, Gran Turismo 5 raises the bar on the franchise’s depth of content and unparalleled visuals including lifelike graphics that are difficult to distinguish from a live race. Further reflecting this realism, cars will feature real-time visual damage with adaptive and accurate car deformation based on point of impact and velocity. Additionally for the first time, Gran Turismo 5 will feature an extremely deep online and community feature set.

    Players can progress and acquire credits through a variety of modes like GT Career Mode, Championship Races, License Tests and more, or they can explore different tracks and circuit variations in Arcade Mode. Additionally, players can race online with up to 16 players through PlayStation Network®(PSN). Players can also participate in a robust online system, and transfer vehicles unlocked in Gran Turismo® for PSP™ into their garage in
    Gran Turismo 5.

    CARS THAT LOOK AND FEEL REAL
    · A first for the franchise, vehicles will now show real-time damage and wear that reflect the driver’s treatment of the car. Cars will collect dirt (and can be washed at car washes) and will feature adaptive and accurate body deformation and performance damage based on point of impact and velocity (on select vehicles).
    · Additional graphic touchups that add to the realism include smoke from tires, sparks that fly from vehicle rollovers, and dirt accumulation.
    · Brand new vehicle physics engine that replaces the engine from Gran Turismo 5 Prologue, making the action more realistic than ever.
    · PlayStation Eye camera features that add a new level of detail to the game, including face tracking for looking around the interior of vehicles while in the interior dash view.

    MORE CARS, MORE TRACKS, MORE MODES
    · More than 1000 licensed cars, including those representing racing organizations from around the globe such as NASCAR, World Rally Championship, Super GT and more.
    · More than 20 tracks with more than 70 variations featuring famous world circuits and real-world city locales.
    · Arcade mode lets players take in the stunning tracks and environments of
    Gran Turismo 5 alone or with a friend in split-screen two-player mode.
    · The fan-favorite career mode returns with a full world map, licensed car dealerships, tuning and body shops, and car washes. Start your car collection, customize them to your liking, and live the life of a pro racer.
    · Compete in franchise mainstays like point-based Championship Race series and hone your skills with License Tests.
    · Gran Turismo TV Video gives players access to an online clearinghouse of great motorsport video programming (both HD and SD – all broadcast quality) through PLAYSTATION Network. Users can now export this content to the GT PSP Museum (GT PSP required).

    CUSTOMIZE YOUR RIDE, AND YOUR GAME
    · Photo Mode and Photo Album allows users to capture their greatest GT moments, and share with friends. Players can stage and capture stylish shots from a number of angles and locations.
    · Photo Album can be shared online, and the Online Replay Album lets players capture replay video from their favorite races and upload them to YouTube for the world to see.
    · Players can create custom soundtracks from music stored on their PS3s to play in-game.

    RACE AGAINST THE WORLD, ONLINE
    · Online racing evolves in Gran Turismo 5 with robust racing options that are shaping up to deliver the deepest online racing experience available.
    · Players can join in on public races featuring up to 16 players at once with text and voice chat, or host private races with lobbies supporting up to 32 players per lobby.

    OTHER FEATURES
    · Players who own Gran Turismo PSP and Gran Turismo 5 Prologue can transfer cars unlocked in that game directly to their garage in Gran Turismo 5 for use in Arcade Mode through special cross-talk interoperability.
    · Gran Turismo 5 will feature full PSN Trophy support, making players’ accomplishments that much more satisfying.

  17. #8936
    piotrmike piotrmike ist offline
    Avatar von piotrmike

    AW: Gran Turismo 5 (GT5)

    krasse screenshots
    wenn die grafik doch blos so waere!!! meistens zerstoert das fehlende AA sowie tearing und anderer DRECK die quali so das die nie an die screenshots rankommt! aber sieht echt KRASSSS aus!

  18. #8937
    DonZonda DonZonda ist offline
    Avatar von DonZonda

    AW: Gran Turismo 5 (GT5)

    Das hier find ich ja Hamma ! Sieht schon fast Fotoreal aus



    und GT5 vs Reallife
    GT 5 vs Real Life – E3 Shots

  19. #8938
    Kickboxritter Kickboxritter ist offline
    Avatar von Kickboxritter

    AW: Gran Turismo 5 (GT5)

    Was mich sehr verärgert... das anscheined mit Standart und Premium nicht nur das Schadensmodell gemeint ist, sonder auch wirklich obs eine Cockpit ansicht gibt oder nicht -.-

  20. #8939
    mOnsta mOnsta ist offline

    AW: Gran Turismo 5 (GT5)

    Hier nochmal was zum Thema 800 normale und 200 Premiumcars. Gran Turismo 5: 200 Premium-Autos mit

  21. #8940
    Kickboxritter Kickboxritter ist offline
    Avatar von Kickboxritter

    AW: Gran Turismo 5 (GT5)

    Zitat mOnsta Beitrag anzeigen
    Hier nochmal was zum Thema 800 normale und 200 Premiumcars. Gran Turismo 5: 200 Premium-Autos mit
    Playstation 4 Niveau, Geiloooo xD

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