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  1. #1461
    daywalker2609 daywalker2609 ist offline
    Avatar von daywalker2609

    AW: Uncharted 4: A Thief's End

    Zitat JTG Beitrag anzeigen
    Wer spricht denn von einem Sequel? Es hätte ja die Möglichkeit bestanden, Sullys Vergangenheit in irgendeiner Form zu erzählen. Und Nadine fand ich in der Hauptgeschichte superlangweilig mit dem drögesten Motiv, dass ein Antagonist haben könnte. Geld
    Dann hätte man aber vor Uncharted 3 ansetzten müssen, bezüglich der Vergangenheit. Denn ab da wäre Nathan ja wieder auf dem Plan getreten und hätte Sully die Show gestohlen.
    Sam fällt raus,
    Spoiler öffnen
    da bleibt halt nicht mehr viel übrig. Man sollte aber dennoch ND machen lassen, da wird schon was Gutes bei raus kommen.

  2. Anzeige

    AW: Uncharted 4: A Thief's End

    Schau dir mal diesen Bereich an. Dort ist für jeden was dabei!
  3. #1462
    Mickie Mickie ist offline
    Avatar von Mickie

    AW: Uncharted 4: A Thief's End

    Ich habe nen extra Thread dazu gemacht, ihr könnt auch gerne darin weiter diskutieren, welcher Charakter noch alles so doof ist Es ist ja wie ein eigenes Spiel. Daher dachte ich wäre ein eigener Thread angemessen

  4. #1463
    Riri Riri ist offline
    Avatar von Riri

    AW: Uncharted 4: A Thief's End

    Zitat daywalker2609 Beitrag anzeigen
    Dann hätte man aber vor Uncharted 3 ansetzten müssen, bezüglich der Vergangenheit. Denn ab da wäre Nathan ja wieder auf dem Plan getreten und hätte Sully die Show gestohlen.
    Sam fällt raus,
    Spoiler öffnen
    da bleibt halt nicht mehr viel übrig. Man sollte aber dennoch ND machen lassen, da wird schon was Gutes bei raus kommen.
    Ja, eben. Ich sehe darin kein Problem. Drake war bei Drake's Fortune 30, Sully beim Flashback des dritten Teils 40. Der hat bereits so viele Sprüche geklopft, da kam bestimmt das ein oder andere hitzige Abenteuer bei raus

  5. #1464
    Pumpkin04

    AW: Uncharted 4: A Thief's End

    Da nun aber Chloe und Nadine bereits bestätigt sind, ist eine Diskussion über mögliche Protagonisten eh überflüssig...

    Und hier ein paar kleine Häppchen News:

    http://www.videogameszone.de/Unchart...-mehr-1215186/

    "Tusk of Ganesha" klingt auf jeden Fall interessant....

  6. #1465
    piotrmike piotrmike ist offline
    Avatar von piotrmike

    AW: Uncharted 4: A Thief's End

    Zitat JTG Beitrag anzeigen
    Wer spricht denn von einem Sequel? Es hätte ja die Möglichkeit bestanden, Sullys Vergangenheit in irgendeiner Form zu erzählen. Und Nadine fand ich in der Hauptgeschichte superlangweilig mit dem drögesten Motiv, dass ein Antagonist haben könnte. Geld
    hätte es nicht besser schreiben können.... stimme dir in beiden voll zu!

  7. #1466
    r0b r0b ist offline
    Avatar von r0b

    AW: Uncharted 4: A Thief's End

    Uncharted 4 - Survival Trailer


  8. #1467
    Herveaux Herveaux ist offline
    Avatar von Herveaux

    AW: Uncharted 4: A Thief's End


  9. #1468
    FirestarterXXIII

    AW: Uncharted 4: A Thief's End

    Hat schon jemand den neuen KOOP Modus getestet und kann was dazu sagen? Meine Zeit ist leider zu knapp. Klingt aber interessant und gibt sogar neue Trophäen, wie ich gestern gesehen hab. Auch eine Abschätzung, ob die Trophäen eher leicht oder schwierig zu bekommen sind, wäre interessant. Hätte irgendwie gern wieder meine 100%

  10. #1469
    Dragonfire Dragonfire ist offline
    Avatar von Dragonfire

    AW: Uncharted 4: A Thief's End


  11. #1470
    Rikscha Man Rikscha Man ist offline
    Avatar von Rikscha Man

    AW: Uncharted 4: A Thief's End

    Da zu muss mann aber auch sagen das der Preisverfall Recht schnell war und sich das ps4 Bündel auch ganz gut verkauft hat.

  12. #1471
    Pumpkin04

    AW: Uncharted 4: A Thief's End

    Ich empfand den Preisverfall bei UC4 in keiner Weise dramatischer oder schneller als bei vergleichbaren Blockbustern der letzten Jahre.

  13. #1472
    r0b r0b ist offline
    Avatar von r0b

    Uncharted 4: A Thief's End

    UPDATE 1.21.064
    Multiplayer:

    New Mode: King of the Hill

    After making its debut in the Beta Test Playlist, King of the Hill is now a full-featured game mode, complete with leaderboards, Cinema Replay support, and Challenges. We love this fast-paced, team-based mode and how it enables players to make great use of all of Multiplayer’s core mechanics. Two teams must work together to fight for control of rotating capture points in order to be the first to reach the score limit.

    If you played during the Beta Test, we’ve made some changes for King of the Hill’s full release. After reaching the 200 Victory Points score limit, teams must capture a final hill, which we call the Victory Hill. This adds an extra level of strategy and one final chance for a comeback from the losing team.

    Alongside this new feature, we’ve also made the following changes:
    • Victory Points per hill increased from 60 to 80
    • KO’ing defenders will award the attacking team 4 Victory Points
    • If a defender is KO’d within the first five seconds after capturing a hill, they will respawn
    • When a team reaches the max Victory Points, they must capture one more hill (known as Victory Hill) to win the match
    • UI revamped to better communicate game rules and readability
    • Duration for Wrath of El Dorado reduced by 50% in this mode; Wrath is still quite powerful but this allows other Mysticals to play a prominent role too

    General:
    • Added a new feature: Personal Stats Page
    • VIP Relic Bonus has increased from 20% to 40%
    • Added 3 Weapons
    • Added 3 Survival Boosters
    • Added 37 Vanity Items
    • Added 6 Taunts
    • Added 25 character skin color palettes for each new skin
    • Personal Stats Page: players can view their personal stats across multiple game modes
    • Classic Mode removed from the Beta Playlist. Stay tuned for more details on its return

    Bugfixes:
    • Multiple level bug fixes
    • Fixed the issue where players did not receive hardcore rewards after completion
    • Fixed the issue where sniper sidekicks would occasionally float above the ground while taking cover
    • Fixed the issue where Skeleton Drake’s Jaw would unhinge while performing certain taunts
    • Fixed the issue where Loadout point icons where not appearing when unlocking in chests from the store
    • Fixed the issue where please wait text remained on screen after selecting vanity chests with an unopened chest available
    • Fixed the issue where rope did not appear on the player’s hip in cinema
    • Fixed the issue where Bounty Skull Icon appeared incorrectly if the player viewed in cinema and switched player perspectives
    • Fixed the issue where the wooden bridge in Scotland appeared invisible when viewed in Cinema mode
    • Fixed the issue where the player could become stuck if the store was disabled while they attempted to purchase items from the customization menu
    • Fixed the issue where players were able to taunt with the rope attached to a grapple point
    • Fixed the issue where props from taunts remained in place when player is instantly KO’d mid taunt
    • Fixed the issue where there was no relic challenge for Spirit of the Djinn Mystical

    Balance:
    • 0.25 second increase to C4 Detonator
    • Updated speed and abort frames for ledge grabs, allowing for edge attacker to recover faster from missed hits


    Survival:

    3 new boosters:
    • Iron Jaw
    • XP Farmer
    • Heavy Weapons Expert

    Bugfixes:
    • Fixed the issue where Solo Survival Buddy uses single player voice lines
    • Fixed the issue where survival wave modifiers appeared incorrectly in crushing
    • Fixed the issue where Indra Warlord will freeze in place after client player leaves the game while being grabbed
    Quelle: https://www.unchartedthegame.com/wiki/patch-1-21-064

  14. #1473
    Eskild Eskild ist offline

    Uncharted 4: A Thief's End

    Die sollen endlich die sichtbaren Level-Anzeigen im Multiplayer ermöglichen!

  15. #1474
    r0b r0b ist offline
    Avatar von r0b

    Uncharted 4: A Thief's End

    LIVE UPDATE 1.21.066

    Survival
    • Added recoil upgrade to Level 3 for INSAS and Type 95 in Survival
    • Fixed a bug where the header for Survival Mode read ‘Main Menu’

    Multiplayer
    • Introduced additional fixes to resolve profile and progress loss issues
    • Fixed down progress reset bug for weapons added with latest DLC update
    • Fixed various level exploits
    • Improved sensitivity while scoped aiming with the Krivosk-XS
    • Removed store prompts from Objective modes
    • Added Crystal weapon skin to the DLC Vanity Chest
    • Fixed a bug with Storm and Universe weapon skins
    • Fixed a bug where +1LP UI and progress for Boosters was missing
    • Fixed bug where King of the Hill matches were not counting toward unlocking the Ranked playlist
    • Fixed UI bug for Krivosk-XS weapon unlocks

    Community
    • Added new videos to Uncharted TV
    Quelle: LIVE UPDATE 1.21.066 - Uncharted on PlayStation 4 - Naughty Dog

    LIVE UPDATE 1.21.067

    Multiplayer:
    • Fixed a Relic exploit
    Quelle: LIVE UPDATE 1.21.067 - Uncharted on PlayStation 4 - Naughty Dog

    PATCH 1.22.068
    Multiplayer

    New Map:
    • Treasury

    General
    • Ranked Season 5 Starts April 3rd
    • Players are now required to play 3 hours before posting stats to the leaderboards
    • Top 500 players on Leaderboards have been temporarily removed to clear out low-playtime players. If you were in this group, playing one match will re-post your stats for that game mode

    Bug fixes:
    • Fixed an issue with shell ejection for the Type 95
    • Fixed an issue with the INSAS gun strap
    • Fixed issues with silencers showing up on pistols during some taunts
    • Fixed missing audio filter on Sci-Fi Helmet

    Balance:
    • Updated 180-degree roll jump speed to match that of the 180-degree turn jump
    Quelle: PATCH 1.22.068 - Uncharted on PlayStation 4 - Naughty Dog

  16. #1475
    r0b r0b ist offline
    Avatar von r0b

    Uncharted 4: A Thief's End

    LIVE UPDATE 1.22.069
    Survival:
    • Fixed a bug with Survival Booster unlocks

    Multiplayer:
    • Fixed a Relic Booster escalation bug
    Quelle: LIVE UPDATE 1.22.069 - Uncharted on PlayStation 4 - Naughty Dog

    PATCH 1.23.070

    MULTIPLAYER
    Ranked Progress Update + Ranked Season 6

    With the launch of Ranked Season 5 on April 3, we identified an issue that prevented some players’ progress from being reset. To ensure a level playing field, we’re kicking off a new Ranked Season today that will be a clean start for all players. Any progress made in Ranked Season 5 will be reset, but don’t worry–any Ranked rewards you earned along the way will be retained.

    We’re also taking measures to ensure that everyone has an opportunity to earn Ranked Season 5 Cowboy Hats and the season-end Ranked Cabbage Patch taunt. As you advance through ranks in Season 6, you’ll earn our new Ranked Sniper Masks like normal, but at the end of the season, you’ll also receive each Ranked Season 5 Cowboy Hat corresponding to your final rank. Those that reach Gold III or higher will receive the Season 5 Ranked Cabbage Patch taunt AND the Season 6 Ranked Walk It taunt. Lastly, at the end of Ranked Season 6, players will be awarded additional Relics.

    No rule changes this season but we are considering changing the ranked game mode starting next season.

    We apologize for the inconvenience and look forward to seeing you online!

    BALANCE AND FIXES
    • Added death region to Village to prevent exploit
    • Increase LP cost of Drake’s Aegis to 3 LP
    Quelle: PATCH 1.23.070 - Uncharted on PlayStation 4 - Naughty Dog

  17. #1476
    Miya Miya ist offline
    Avatar von Miya

    Uncharted 4: A Thief's End

    Ein Wunder ist geschehen, ich habe es endlich mal geschafft Uncharted 4 anzufangen. Das lag so lange im Regal herum, weil immer andere Spiele dazwischen kamen.

    Bis jetzt gefällt es mir schon besser als das letzte, die Story nimmt etwas andere, interessantere Wege. Das Gameplay scheint recht gleich geblieben zu sein.

  18. #1477
    Eskild Eskild ist offline

    Uncharted 4: A Thief's End

    Zitat Lana Beitrag anzeigen
    Das Gameplay scheint recht gleich geblieben zu sein.
    Das Grundgameplay ist dasselbe, klar. Aber es gibt jetzt weniger "Kampfpassagen", dafür mehr Erkundungspassagen. Aber das wirst du noch merken.

  19. #1478
    Miya Miya ist offline
    Avatar von Miya

    Uncharted 4: A Thief's End

    Aber die nervigen Auto-Kampf-Passagen haben sie leider behalten.

    Wann kommt nochmal das Addon raus?

  20. #1479
    Mickie Mickie ist offline
    Avatar von Mickie

    Uncharted 4: A Thief's End

    Zitat Lana Beitrag anzeigen
    Aber die nervigen Auto-Kampf-Passagen haben sie leider behalten.

    Wann kommt nochmal das Addon raus?
    So Ende August. 28. glaub ich^^

  21. #1480
    Pumpkin04
    23. August...

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